DARÓCZI ANITA RÉPATORTÁJA

 

Anita bármit szívesen megfőz vagy megsüt

Anita bármit szívesen megfőz vagy megsüt

Hozzávalók

     – 400 g cukor

     – 2 dl olaj

     – 6 közepes tojás

     – 300-350 g liszt (amennyit felvesz)

     – 1 csomag sütőpor

     – 1 csomag mazsola (közepes)

     – 400 g sárgarépa

     – szegfűszeg

     – fahéj

Daróczi Anita a Babeș–Bolyai Tudományegyetem  III. éves Kommunikáció szakos hallgatója, aki mindennapjait általában az egyetemen tölti, de amikor nem, olyankor otthon a konyhában tesz-vesz és filmeket néz. Szinte magától értetődő, hogy hobbijai közé sorolja a sütést a rajzolás mellett.

– A konyhához már kiskoromban elég közel kerültem, mivel édesanyám dolgozott, ezért nagyrészt egyedül voltam otthon és elkezdtem tanulmányozni a főzést – emlékezett Anita, aki specialitását, a répatortát készítette el, de azt is elárulta, hogy bármit szívesen megfőz vagy megsüt. – Nagyon szeretem a kihívásokat, ilyenféleképpen bármit elkészítek.

A recept elkészítési módja itt olvasható. 

Vélemény, hozzászólás?

